خرید خانه در استانبول ترکیه

خرید خانه در استانبول ترکیه ،خرید آپارتمان در استانبول 

استانبول به دو بخش آسيايي و اروپايي تقسيم. اكثر خارجيهايي كه وارد تركيه میشوند؛بخش اروپايي را برای زندگي انتخاب ميكنند،چون هم پرحركتتر است،هم امكان كار و فعاليت بيشتر است واكثر شركتها،تجارتها،مراكز خريد و تفريحي و توريستي در بخش اروپايي استانبول می باشند.

بخش اروپايي استانبول هم دو نوع بافت شهري دارد،يك بافت قديمي و تاريخي استانبول كه بخش توريستي آن است که مركز استانبول به حساب می آید و محلهای شلوغ و پرازدحام در این قسمت است مانند منطقه تاكسيم،بشيكتاش،حاليچ و فاتيح و ... كه خانه هاي عموماً قديمي  ساز و با طبقات كم و محله هاي شلوغ را شامل میشوند.در مقابل منطقه غرب و شمال غرب استانبول كه به yeni istanbul     يا استانبول جديد معروف است و بافت شهري متفاوتي دارد:خانه هایي با تعداد طبقات زياد، نوساز و شيك؛محله هاي جديد و مجتمع هاي لوكس و شيك براي زندگي؛داراي مراكز تفريح و خريد جديد و تميز و با امنيت بالا و قيمت هاي خيلي مناسبتر.اين  بخش را به هموطنان عزيز براي زندگي و اجاره كردن منزل پيشنهاد ميكنیم زیرا هم امنيتش بالاتر است و هم شيكتر است و هم هزينه ي خريد و اجاره پايين تر است،تمام امكانات يه زندگي خوب را دارد، به فرودگاه نزديكتر است و ترافيكش كمتر است. بي آر تي و اتوبوس و غيره  دارد كه به تمام محله های استانبول خيلي راحت ميتوان رفت و آمد كرد.اين مناطق شامل كوچوك چكمجه، بيليكدوزو،آوجیلار، اسنيورت، باهچه شهير میباشد.

خرید آپارتمان دست دوم در استانبول | خرید خانه در استانبول نوساز

اما چیزی که ما برای شما پیشنهاد میدیم در بهترین منطقه در بین این مناطق هستش خانه ها نوساز که خود مجتمع دارای مرکز خرید بزرگ میباشد که شما میتوانید تمامی مایحتاج زندگی خود رو به راحتی تامین کنید و همجنین اگر خانه ویلایی دوست دارید در نزدیک مرکز خرید خانه های ویلایی برای خرید و اجاره موجود هست.

برای خرید ملک در استانبول میتوانیداز طریق واتس آپ و یا تلگرام  09149930817 با ما در ارتباط باشید.

خرید خانه در استانبول ترکیه

خرید از سایت ترندیول ترکیه و ارسال به ایران

واردات لوازم یدکی از ترکیه

ورادات کامیون کشنده اروپایی


خرید خانه در استانبول ترکیه،خرید خانه در استانبول،خرید خانه درترکیه،خرید خانه در ترکیه،خرید خانه در اسنیورت،خرید خانه در آک باتی،آک باتی،خرید خانه در نزدیکی مرکز خرید،خرید خانه در باهچه شهير،باهچه شهير،خرید خانه در بيليكدوزو،خرید خانه در آوجیلار،خرید خانه ویلایی،خانه ویلایی در استانبول،خانه ویلایی در ترکیه،اجاره خانه در استانبول،اجاره آپارتمان در استانبول،اجاره ویلا در استانبول

 

تماس با ما

  • دفتر :آذربایجان غربی،ماکو،خیابان امام  پلاک 52

     

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

     

  •   واتس آپ 09149930817

 

عضویت در خبرنامه

نام و نام خانوادگی(*)
Invalid Input

موبایل(*)
Invalid Input

کد امنیتی(*)
کد امنیتی
  RefreshInvalid Input

ما در شبکه های اجتماعی

Premium Joomla Templates